Avatar billede r_becker Novice
14. maj 2011 - 18:36 Der er 8 kommentarer

skærm går i sort efter opstart

Min computer skærm virker fint. men når jeg så sætter et længere vga kabel til mit fjernsyn ser man opstartsbilled og så kommer der no signal, hvis vi  gør det i fejlsikret tilstand virker det fint.

vi bruger windows 7 home
14. maj 2011 - 19:00 #1
Du bruger forkert/for stor opløsning til hvad dit 'fjernsyn''s skærm kan finde ud af!
Så opløsning væsentlig laverer og prøv igen.
Når/hvis der så kommer billed på 'fjernsynet', så kan du DER én for én ændre/afprøve med andre opløsninger...
Avatar billede r_becker Novice
14. maj 2011 - 19:06 #2
den har virket før men prøver lige
Avatar billede r_becker Novice
14. maj 2011 - 19:12 #3
det virkede desværre ikke, skærmen viser opstarts billed og går så på no signal, men virker som sagt hvis vi bruger fejlsikret tilstand
14. maj 2011 - 19:30 #4
... er det samme længere vga kabel du bruger til den 'normale' skærm ?
Avatar billede r_becker Novice
14. maj 2011 - 20:20 #5
nej det er et andet, men det har virket før
ellers ville det vel ikke vise opstarts billed eller ?
Avatar billede r_becker Novice
14. maj 2011 - 20:21 #6
nej det ikke, det er et andet, men det har virket med dette kabel før og hvis det er kablet det er galt med ville det vel ikke vise opstarts billedet eller???
14. maj 2011 - 21:49 #7
... i fejlsikker tilstand køres med LAVESTE opløsning... derfor...
#1 ...

Sæt den anden skærm til DETTE kabel ?
Avatar billede r_becker Novice
16. maj 2011 - 21:15 #8
prøver nåe jeg kommer på arbejde der ude igen kan godt gå et stykke tid