Avatar billede masurisan220567 Nybegynder
20. maj 2011 - 17:40 Der er 7 kommentarer

Tjenesten Windows sikkerhedscenter kan ikke startes

Hej Alle Sammen.
Jeg har et problem med windows sikkerhedscenter efter hvad den skriver så er det ikke slået til, også når jeg trykker slå til nu skriver den "Tjenesten Windows sikkerhedscenter kan ikke startes".
håber der er nogle der kan hjælpe derude :)...

Mvh Nikolaj..
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2011 - 18:49 #1
Klik på Start - Kør/søg - I vinduet skrives "services.msc" (uden anførselstegn) - Rul ned, til du finder linien med "Sikkerhedscenter" - Dobbeltklik på linien - Sæt "starttype" til "Automatisk" - Anvend - OK og Genstart pc.
Avatar billede masurisan220567 Nybegynder
20. maj 2011 - 19:07 #2
når jeg gør det skriver den,
"Et eller flere ActiveX-objekter kunne ikke vises, enten fordi:

1) De nuværende sikkerhedsindstillinger forhindrer kørsel af ActiveX-objekter på denne side, eller
2) Du har blockeret en udgiver af et af objekterne

Det betyder, at siden muligvis ikke vises korrekt"

så clik'r jeg OK og der vises ikke noget
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2011 - 20:24 #3
Er du logget på som administrator?
Avatar billede masurisan220567 Nybegynder
20. maj 2011 - 20:36 #4
ja,
når jeg slår den til manualt, så kan jeg godt slå den til men den slår fra igen efter 30sek...
Avatar billede masurisan220567 Nybegynder
20. maj 2011 - 20:41 #5
vis du har tid, kan vi bruge TeamViewer så du kan styre min computer fra din :)
20. maj 2011 - 23:37 #6
Hvilken system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede masurisan220567 Nybegynder
21. maj 2011 - 01:57 #7
Win7
Duelcore
2.70GHz
6GBRAM
64bit