Avatar billede darkangel-dk Nybegynder
21. maj 2011 - 13:16 Der er 6 kommentarer

Hjælp til at analysere forbindelse

Hejsa Xpertn.
Står med det problem at idag da jeg tændte min computer oplevede jeg at mit internet var voldsomt langsom.
Prøvede derefter at bruge en anden forbindelse for at udelukke at det var min isp.
Der har jeg det samme problem.

Nogle der kan hjælpe en smule her :) ?

Update:
Loggede lige på steam for at spille CS.
Det sjove er at når jeg selv spiller virker det hele fint 90% af tiden.
Dog med en forhøjet ping, men intet slemt.

Men når jeg spectater andre får min forbindelse en masse "chockes"
Avatar billede Blueeyez Mester
21. maj 2011 - 13:19 #1
prøvet og slukke/tænde din router+modem?
Avatar billede darkangel-dk Nybegynder
21. maj 2011 - 13:42 #2
Bruger dongle ;)
Det har jeg prøvet.
Avatar billede Blueeyez Mester
21. maj 2011 - 15:00 #3
Den information havde så været med rar og få i dit første indlæg.. hvad med dens internet hastighed? (Det du betaler for hvor meget burde du der få?)
Avatar billede Blueeyez Mester
21. maj 2011 - 15:00 #4
og bruger den 3g eller 4g?
Avatar billede darkangel-dk Nybegynder
21. maj 2011 - 15:48 #5
Undskyld jeg ikke fik sagt det i starten.

Man betaler for hvor mange GB man kan downloade inden de sætter din hastighed ned.
Men har ca 1/512 Mbit

De eskalerede dog lige for 1 time siden hvor forbindelsen røg totalt.
Nu er problemet gået lidt i sigselv.
Avatar billede Blueeyez Mester
21. maj 2011 - 15:59 #6
Så må jeg nok sige at donglen IKKE er beregnet til online gaming grundet den  lave og ustabile forbindelse som vil svinge alt efter hvor du benytter den...