Avatar billede antikat Nybegynder
23. maj 2011 - 10:05 Der er 1 løsning

Sharepoint 3.0 - arbejdsprocesser vil ikke starte automatisk

Hej

Jeg er begyndt at rode lidt med noget sharepoint 3.0 på en sbs2003

Nu er jeg ikke den store ekspert i server administration - så bær over med mig.

Jeg har installeret sharepoint 3.0 sp2 - og websiden virker fint.
Jeg har brugt SharePoint Designer 2007, til at lave en arbejdsprosess, og den del virker også fint.

Jeg kan via websiden køre arbejdsprocessen manuelt - og den udføre det som den er sat til.

Men siden køre ikke arbejdsprocessen, hverken når der oprettet et nyt element, eller når en eksisterende ændres.

Selvom at den er sat til at køre ved oprettelser og ændring.

Hvordan får jeg den til at køre automatisk ved oprettelser og ændring?
Avatar billede antikat Nybegynder
22. juni 2011 - 01:24 #1
Lukker