Avatar billede fredenslund Nybegynder
25. maj 2011 - 17:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MRT fil/program

Hej
Jeg har opdaget at der på mit D drev pt. ligger 9 mapper der hedder noget ned en masse tal og bogstaver som fx fd33228a4cff7bd92f033a149b12, som jeg ikke ved hvad er eller hvor kommer fra. Hvis jeg åbner en af mapperne får jeg meddelelsen at jeg ikke har tilstrækkelig tilladelse til at åbne denne mappe og om jeg vil forsætte. Jeg vælger fortsæt og kan se at de alle indeholder en program fil der hedder MRT.
Er der nogen der kan hjælpe med hvad det er og om der er noget jeg skal/kan gøre noget ved?

Jeg kører Windows 7 Home Premium 64 bit og har både firewall og antivirus installeret.
Avatar billede supertekst Ekspert
25. maj 2011 - 18:04 #1
Det har med sikkerhed at gøre fra Microsoft.

Prøv at Google MRT fil - så kan du læse mere.
25. maj 2011 - 18:17 #2
... det er midlertidige mapper/filer fra WindowsUpdate, som M$ ikke 'gider' / glemmer at rydde op i!

Nå der skal instaleres en større WindowsUpdate omgang, 'kigger' M$ rundt på dit system for at finde et andet sted end Systemdisken til at (midlertidigt?) placere disse mapper/filen (med en tilfældigt navn/nummer).
Og det er så D: for dit vedkommende.
Bare la' dem være i 'fred' ...

Jeg har oplevet et sted hvor M$ havde brugt PC'ens tilsluttede USB stick (~32Gb) til disse mapper/filer... ikke smart...
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2011 - 18:40 #3
er du i tvivl højreklikker du på dem og skjuler dem
du vil så igen kunne se dem hvis du går i kontrolpanel - mappeindstillinger-vis-flytte hak i vis skjulte filer,mapper eller drev
Avatar billede fredenslund Nybegynder
25. maj 2011 - 19:01 #4
Okay tusind tak for de hurtige svar
Avatar billede 220661 Ekspert
25. maj 2011 - 19:18 #5