Avatar billede aske2 Nybegynder
25. maj 2011 - 21:18 Der er 11 kommentarer

Problem med filassociering

Min bror har en laptop med Windows 7 installeret. Han har det problem, at ALLE filtyper blev associeret med .pdf. Han kunne altså ikke åbne nogen ting - andet end .pdf filer naturligvis... Jeg forsøgte at løse problemet med det resultat, at alle filtyper nu associeres med IE...

Er der mon nogen, der kender til dette problem og har en løsning på det? Så vidt jeg husker, var det ikke muligt at lave systemgendannelse, da programmet naturligvis ikke kan åbnes med Adobe...

På forhånd tak for hjælpen :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. maj 2011 - 21:21 #1
Åben systemgendannelse med Explorer.exe
Filen i skal bruge hedder rstrui.exe

Husk at gendanne til FØR problemet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. maj 2011 - 21:23 #2
Dvs. sæt alle filer til at blive åbnet med Explorer og start så systemgendannelse.
Avatar billede aske2 Nybegynder
25. maj 2011 - 21:32 #3
@john_stigers >
Jeg skal lige have fat i min bror, da jeg ikke selv har maskinen, men jeg vender tilbage, når vi har forsøgt med dit løsningsforslag. Indtil videre skal du i hvert fald have tak for hjælpen :)
25. maj 2011 - 21:34 #4
(Mon det også er aktuelt i "Fejlsikker tilstand" ?)
Avatar billede aske2 Nybegynder
25. maj 2011 - 21:52 #5
@karise_larry >
Det har vi faktisk ikke lige tænkt på at teste, men... Det må jo komme an på en prøve og tak :)
25. maj 2011 - 22:13 #6
... og DERFRA Systemgendannelse ...
Avatar billede aske2 Nybegynder
11. januar 2015 - 21:45 #8
Hej med jer

Det er meget pinligt det her, men jeg har ikke brugt eksperten i flere år.

Nu er jeg så tilbage på banen og erfarer, jeg har åbne spørgsmål :(

Jeg kan overhovedet ikke huske, hvordan problemet blev løst dengang, men... Hvis I smider svar, så deler jeg bare point imellem jer og håber, det er ok.

Venligst
Elisabeth
Avatar billede milter Ekspert
11. januar 2015 - 22:08 #9
Jeg springer over, ellers tak :-)
Avatar billede milter Ekspert
11. januar 2015 - 22:10 #10
Ups, det blev så alligevel til et "Svar" :-)
12. januar 2015 - 07:12 #11
Læg selv et [svar] og EFTERFØLGENDE [Accepter] dit eget [Svar] ...