Avatar billede henrikhedemann Nybegynder
26. maj 2011 - 13:10 Der er 5 kommentarer

vlc media afspiller.

Jeg har fundet en gammel bærbar pc, som mine børn gerne vil bruge til at se film på ind i mellem. Jeg har installeret VLC, men jeg kan ikke få skidtet til at fungere. Der kommer denne melding:
VLC is unable to open the MRL 'dvd://D:\'. Check the log for details

Hilsen Hedemann
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2011 - 13:23 #1
Måske hjælper det med K-lite codec? http://www.free-codecs.com/download/k_lite_codec_pack.htm
Avatar billede claes57 Ekspert
26. maj 2011 - 13:37 #2
'gammel' - den kan vel afspille dvd? se på mærker på drevet, om det er dvd - eller kun til cd.
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2011 - 15:13 #3
Hvilket styresystem kører du?

Har set dette på nettet:
Open Tools -> Messages... (set Verbosity to 2) before opening the disc. It should tell you more about the issue.
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2011 - 15:19 #4
Rettelse. Det råd med tools må være en fejltagelse. Jeg kan ikke se noget med tools i VLC.
Avatar billede henrikhedemann Nybegynder
26. oktober 2012 - 07:04 #5
Lukket - pc gik i sort..