Avatar billede beetle Nybegynder
27. maj 2011 - 11:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

3G/4G WiFi kapabelt access point .. Anbefalinger

Jeg kigger mig om efter nogen der har specifik erfaring med hotspots/access points til brug for 5-10 samtidige brugere på en 3g eller 4g forbindelse via WiFi. Enheden skal også bruges til lokal wifi traffik hvorfor den skal kunne understøtte 802.11-N protokollen og belastningen iøvrigt. Prisen er ikke helt underordnet, men jeg vil hellere bruge et par hundrelapper mere på dimsen hvis den kommer med en personlig anbefaling.

Jeg har altså ikke brug for en række links til edbpriser og lign. med 134 forskellige af slagsen, men et seriøst bud på en eller flere specifikke enheder, baseret på personlig erfaring eller nok teknisk indsigt i sagerne til at kunne bedømme om den pågældende enhed vil kunne understøtte behovet.
Avatar billede beetle Nybegynder
27. maj 2011 - 11:24 #1
Og .. glemte at få med .. den må meget gerne også ha' en switch funktion (10/100/1000) med min. 2 (gerne 4) porte
Avatar billede beetle Nybegynder
07. september 2011 - 00:12 #2
Lukker og slukker