Avatar billede 1ti1 Nybegynder
16. juni 2011 - 18:09 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne Css.

Hej Eksperten.

Jeg har lige installeret Counter Strike Source på min stationær computer, via Steam. Men da jeg prøver og åbne det, åbner det, men lukker ned med det sammen - har prøvet genstart efter installeringen.

Skal lige siges jeg lige har formateret min computer. Den har indtil videre kun steam, avast, google chrome, IE, noget musik, saints row 2, og slimdrivers.

Har prøvet og ledt efter drivere, men mangler ikke rigtig nogle.

har også prøvet Jobliste > Processer > ''steam.exe. > slut det job.

Har Windows 7 home Premium 64 Bit.

Tak på forhånd!
16. juni 2011 - 18:13 #1
... du har vel fuld WindowsUpdate ?
Avatar billede 1ti1 Nybegynder
16. juni 2011 - 18:29 #2
Hmm - kan du prøve og forklare.
Avatar billede 1ti1 Nybegynder
16. juni 2011 - 18:30 #3
Vent - har lige været inde og tjekke - 77 opdateringer venter, installere dem lige og vender tilbage.
Avatar billede 1ti1 Nybegynder
16. juni 2011 - 19:21 #4
Hej igen - Det hjalp desværre ikke. Hvad gør jeg?
Avatar billede NicolaiErMig Nybegynder
16. juni 2011 - 19:44 #5
Hej med dig 1ti1 ;)!

Er du sikker på at din processor, og dit grafikkort er tilstrækkeligt?

Her er lige lidt krav :

Minimum: 1.7 GHz Processor, 512MB RAM, DirectX® 8.1 level Graphics Card (Requires support for SSE), Windows® 7 (32/64-bit)/Vista/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection

Recommended: Pentium 4 processor (3.0GHz, or better), 1GB RAM, DirectX® 9 level Graphics Card, Windows® 7 (32/64-bit)/Vista/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection
Avatar billede 1ti1 Nybegynder
16. juni 2011 - 20:13 #6
Kan jeg desværre kun grine af :)

Denne stationær computer kun ½ år gammel (kostede 6000kr) uden windows.

Min computer kan kører modernwarfare, black ops på High uden lag!
Avatar billede NicolaiErMig Nybegynder
16. juni 2011 - 21:11 #7
Så er det sgu nok ikke det ;)

Prøv evt. Steams FAQ, har skruet frem til det område der burde kunne hjælpe dig.

Evt. skriv til deres support - de er super dygtige ;)!

Link til FAQ; https://support.steampowered.com/kb_cat.php?id=65
Avatar billede 1ti1 Nybegynder
17. juni 2011 - 17:44 #8
Tror jeg vil kontakte steam! Siger mange tak for hjælpen - læg gerne et svar.

Undskylder også den sene besvarelse, glemte at sige jeg var på arbejde. Fortsat god idag :)
Avatar billede NicolaiErMig Nybegynder
17. juni 2011 - 23:26 #9
Held og lykke med det ;)
Avatar billede 1ti1 Nybegynder
18. juni 2011 - 00:38 #10
Jo tak ;) Lægger I ikke svar, så den kan lukkes.
Avatar billede NicolaiErMig Nybegynder
18. juni 2011 - 15:25 #11
Gerne ;)