Avatar billede SimonBStoevring Nybegynder
18. juni 2011 - 18:49 Der er 16 kommentarer

Stabilit webhotel

Hej,

Jeg har igennem mange år haft mine hjemmesider hostet ved Surftown, men jeg har igennem den seneste tid haft store problemer med hastigheden på webhotellet (og det drejer sig om alle domæner jeg har liggende derpå) og jeg går derfor med tanker om at finde et nyt webhotel.

Mit eneste krav er PHP5 og mulighed for at oprette MySQL-databaser - og så må det heller ikke være fort dyrt ~100,- om måneden er mit håb.

Hvis det skulle have nogen betydning, så har jeg en række iPhone applikationer, som laver en række forespørgelser til webhotellet og jeg har derudover nogle mindre hjemmesider.

Jeg håber, at I kan byde ind med nogle gode webhoteller. Jeg har fundet nogle tråde herpå siden, men en del af dem er lidt gamle og jeg kunne derfor godt tænke mig at høre folks "friskere" tanker.
Avatar billede pstidsen Novice
18. juni 2011 - 19:13 #1
har aldrig haft problemer med one.com
18. juni 2011 - 19:23 #2
Jeg tilslutter mig #1.  Jeg bruger one.com (www.one.com) hvor jeg har php5 og phpmyadmin for mysql tilrådighed og en døgnåben online helpdesk (i dagtimerne oven i købet på dansk), og det koster mig 23 euro om året.
Avatar billede magic-mouse Novice
18. juni 2011 - 19:57 #3
Heg kan desværre ikke tilslutte mig de 2 andre, jeg har selv haft dårlige erfaringer med at de lukker for siden hvis trafikken bliver for høj. + Jeg kender også til andre der har haft samme oplevelse.

Dog har jeg ikke haft nogen problemer med unoeuro.com, har haft 1 uannonceret nedetid på de 5 år jeg har anvendt dem.
Avatar billede chris0905 Nybegynder
18. juni 2011 - 20:19 #4
Jeg bruger webbot.dk (!) har aldrig haft problemer og der er rigtig god support hvis der er noget man gerne vil have hjælp eller spørgsmål til...

Og så er de MEGET billige... (det er ikke dårligt!)
Avatar billede kgkg Nybegynder
18. juni 2011 - 21:47 #5
Jeg kan helt klart anbefale www.webhosting.dk
Avatar billede wichcon Nybegynder
20. juni 2011 - 05:42 #6
Hej

Jeg benytter personligt MLHosting.dk og kan kun varmt anbefale dem. Der er ingen pis og papirer.

Deres service er mega god, og oppetiden kan man bestemt heller ikke klage over.

http://www.mlhosting.dk/kundecenter/aff.php?aff=066

og til 9 kr pr måned så bliver man bestemt ikke ruineret ;o)
Fra jeg bestilte mit hotel til jeg havde koderne gik der maks 4 timer ;o)
Avatar billede skjoldby Nybegynder
21. juni 2011 - 11:57 #7
http://www.abusiness.dk er et bud hvis siden skal bruges professionelt.
Avatar billede kjeldsted Novice
22. juni 2011 - 18:52 #8
#1, #2

Jeg er pt. i gang med at skifte væk fra One.com da jeg efterhånden er ved at være godt træt at at jeg ca. hvert/hvert andet år bliver forflyttet til en anden server med bl.a. andre tidsindstillinger. Og jeg kender andre med samme problem.
Sidst blev det for meget for mig og jeg kontaktede deres support der så siger til mig at der ikke kan ske en ændring på ét domæne men ikke et andet. Altså de tror selv de kun har én server... Hvilket jeg ikke håber er korrekt. En anden supporter har tidligere sagt at de kører med forskellige tidszoner fordi de har kunder fra flere lande (???? Hvorfor ikke bare kører GMT).
Og nej. Der er flere ting hvor jeg ikke synes de har gjort der godt nok. One.com er diskount hotel og det kan mærkes.
Avatar billede pstidsen Novice
22. juni 2011 - 18:57 #9
Det er da bedst med en dansk hjemmeside på dansk server. F.eks. hvis du vil angive et tidspunkt på din hjemmeside.
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2011 - 12:55 #10
tid er relavtivt, du ved hvor server er så er den løst.
stabilt er http://www.unoeuro.com/ og billig. eneste minus er der ingen SHH er at få der, eller er de mega prof
26. juni 2011 - 13:27 #11
SimonBStøvring, fik du disse indlæg?  Du har ikke reageret.  Kan jeg spørge, hvad din videre hensigt er med denne tråd?  Jeg foreslår, at du lukker den nu.  Jeg tillader mig at oprette dette som svar, idet jeg mener at have svaret på dit spørgsmål som du stillede det.  Du vil sandsynligvis bede om svar også fra de andre medlemmer.
Avatar billede pstidsen Novice
26. juni 2011 - 13:48 #12
svar
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2011 - 09:38 #13
surftown er meget mere stabilt en one.com, unoeuro.com en meget mere stabilt, unoeuro.com er en lille bror til wannafind.com.

#11 er point blevet til et tag selv bord, fra ikke lukket tråde.

denne portal eksperten.dk trænger til en opfriskning, hvor navigation design skal have en højre vægt. skod forum
01. juli 2011 - 19:01 #14
Jeg beklager - eftersom picro's bemærkning om #11 ikke drejer sig om spørgsmålet i denne tråd valgte jeg at bruge emailen til at bede ham, i saglige snarere end emotionelle vendinger, at forklare nærmere.  Resultatet var en email "Er du lam i roen ...." o.s.v.  Derefter stak han af og nedlagde brugerprofilen.  Så jeg må runde af her:  Jeg forstår ikke meningen med bemærkningen om #11 i det forige indlæg (hvis der var en mening.)  Hvis nogen kan se noget forkert hører jeg det gerne.

Og SimonBStoevring, jeg opfordrer dig stadig til at lukke tråden, med eller uden points til mig.
Avatar billede kjeldsted Novice
09. oktober 2011 - 12:05 #15
Er det ved at være på tide at få lukket spørgsmålet? :)
01. januar 2012 - 18:26 #16
SimonBStoevring, jeg prøver lige en gang mere.  Du oprettede indlægget.  Du reagerede ikke på indlæggene, så måske var ingen af indlæggene til nytte for dig.  Men det var venligt ment.  Lad mig (og de andre) nu ikke blive hængende i et evigheds-åbent spørgsmål, men afslut hvad du startede og luk spørgsmålet.  Du har den mulighed selv at oprette et svar og acceptere det, hvis du ikke synes nogen skal have points.  Please.