Avatar billede silvah Nybegynder
21. juni 2011 - 21:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Datamatiker - FAG?

Hey.

Har efterhåneden kun et par måneder tilbage som salgsassistent-elev i detailhandlen, og da job'sne grundet finanskrisen er meget presset har jeg overvejet om jeg skal til at studere. Men hvad. Så jeg faldt over datamatiker, hvor jeg førhen har kigget meget på mediegrafikker. Men mit spørgmål er kort. Hvilke fag har man som datamatiker? Jeg har svært ved at finde uddybende info om uddannelsens forløb.
Avatar billede pstidsen Novice
21. juni 2011 - 22:10 #1
Avatar billede silvah Nybegynder
21. juni 2011 - 22:15 #2
UG er ikke uddybende, der står kom små ting om uddannelsen. Google er ikke min ven...
Avatar billede silvah Nybegynder
21. juni 2011 - 22:34 #4
Ikke alle... 43.000 :) MEn rigtigt mange, og så tænkte jeg det var nemmere at spørge her, hvor chancen for at der er en som har taget uddannelsen eller er igang, som kunne forklare i bedre detaljer.
Avatar billede ClausGDP Nybegynder
21. juni 2011 - 22:34 #5
Lille hint. Under uddannelsesteder, tryk på en af skolerne. De skal ifølge loven, beskrive indholde af de uddannelser de udbyder.
F.eks. http://www.kea.dk/uddannelser/kea-medieit/datamatiker/uddannelsens-indhold/

Et andet hint, kunne være at skrive til et af uddannelsestederne, og høre om de har noget materiale om uddannelsen.
Avatar billede pstidsen Novice
21. juni 2011 - 22:36 #6
Kender du/har tilknytning til en uddannelsesvejler?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. juni 2011 - 22:59 #7
Du kan få ret mange detaljer fra de 2 første semestre på eet af uddannelsesstederne på http://datamatiker.com/ - de gør det lidt forskelligt.
Avatar billede silvah Nybegynder
12. juli 2011 - 04:59 #8
Ingen svar. så tager jeg dem selv.. Tak.