Avatar billede EXstorm Praktikant
21. juni 2011 - 22:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Køb af .IT domæne

Hej

Jeg har registreret et .IT domæne gennem gratisdns.dk Nu vil jeg have domænet flyttet til mit webhotel men de bliver ved med at bede om
taxpayers code (codice fiscale).

Det har jeg ikke da jeg ikke bor i italien!

jeg kan heller ikke få love til at ændre navneserver hos gratisdns på dette domæne med mit login.

Hvad gør jeg for at tage domænet i brug?
Avatar billede kmikkels Nybegynder
22. juni 2011 - 19:58 #1
Hvorfor ikke lade det blive hos gratisDNS, og så pegen på den IP adresse, som du har brug for?
Selvom du bruger ey web hotel, burde det jo være lige meget hvor din registrering er.
Avatar billede EXstorm Praktikant
22. juni 2011 - 20:12 #2
Er det det samme som at tilføje en a record?
Avatar billede kmikkels Nybegynder
22. juni 2011 - 21:17 #3
jup
Og du gør det på gratisDNS's hjemmeside.
Som jeg husker det, er der en vejledning til hvordan det gøres på siden, ellers må du sige til.