Avatar billede Svanga Novice
30. juni 2011 - 21:00 Der er 1 kommentar

Prestashop

Hejsa.
Jeg har kastet mig ud i et forsøg på, at oprette en webshop fra Prestashop.
Jeg har købt hotel, domæne osv og downloadet shoppen og lagt den op på serveren og installeret. Så langt så godt.
Mit problem er at få ændret menuerne så de passer til siden og bliver oversat til dansk.
Jeg har hentet den danske languagepakke og lagt ind.
Jeg har kunnet ændre et par af menuerne, mens andre er gråtonede og ikke mulige, at ændre.
Skal jeg slette menuerne og oprette nye eller hvordan.
Håber nogle herinde kan hjælpe mig.
Avatar billede KHHP Juniormester
01. juli 2011 - 01:03 #1
Hej
Jeg har arbejdet med en del webshops baseret på PrestaShop, og har ikke oplevet det problem. Nu har de shops jeg har lavet dog også kørt i ca. 1 år nu, så det er meget muligt at det kommer med de nyere versioner. Mit forslag er at du sletter de menuer du beskriver, som værende umulige at redigere, og laver nye.
Spørg evt. i Danske Prestashop Forum: http://www.prestashop.com/forums/viewforum/40/dansk
Der har jeg hentet enormt meget hjælp til opsætning og fejlfinding.