Avatar billede mattith Novice
11. juli 2011 - 00:32 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Erstatnings HD til bærbar

Jeg har en bærbar med en WD2500bevs http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=525083 HD i. Den er stået af og jeg ville gerne have en der er lidt hurtigere, men stadig i den billige ende da levetiden er ved at være nået til ende.
Kan denne bruges http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=461372 eller er der noget bedre til sammen pris?

På forhånd tak for hjælpen!

Mvh
Matti
Avatar billede poko1 Ekspert
11. juli 2011 - 08:02 #1
http://gratisupload.dk/vis_billede/62281/
Gælder også forslag til ændringer af Eksperten.:-(
Avatar billede 220661 Ekspert
11. juli 2011 - 09:06 #2
God guide poko1. Den burde også alle nye brugere se inden de går i gang med at stille spørgsmål.
Avatar billede poko1 Ekspert
11. juli 2011 - 09:14 #3
Og den er til fri afbenyttelse hvis andre mener de kan bruge den :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
11. juli 2011 - 09:21 #4
Jeg mener helt seriøst at den burde være et led i en velkomsthilsen til nye brugere/spørgere på Eksperten.
Du har ikke overvejet at udgive den som guide vel?
Overskriften kunne være: "Sådan stiller du spørgsmål på Eksperten"
11. juli 2011 - 09:42 #5
Ref #4: Det vil ikke hjælpe en dyt!
Avatar billede mattith Novice
11. juli 2011 - 09:48 #6
Jeg kan forstå at jeg har spurgt forkert, men syntes ikke helt jeg har fanget hvor det er gået galt?
Avatar billede poko1 Ekspert
11. juli 2011 - 09:53 #7
Den kunne jo passende være lagt i kategorien Hardwarw<-PC.
11. juli 2011 - 09:54 #8
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://imageshack.us/f/705/sprgeksperten.png/

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede poko1 Ekspert
11. juli 2011 - 09:56 #9
Et par kroner mere og du har 500GB. http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4310670
Avatar billede mattith Novice
11. juli 2011 - 10:14 #10
1000 tak for hjælpen :-)
Jeg syntes eller jeg havde gjort mig umage da jeg oprettet spørgsmålet, men det er så smuttet alligevel.
Jeg prøver sådan en på 500 GB.

Mvh
Matti
Avatar billede poko1 Ekspert
11. juli 2011 - 10:18 #11
Tillykke både med dit valg og dine point. :-(
Avatar billede mattith Novice
11. juli 2011 - 10:38 #12
Så vidt jeg kunne se var der ingen mulighed for at give dig dine velfortjente point?
Jeg er ikke helt inde i det her system, men kan det skylles at du evt. har skrevet det som en kommentar og ikke et svar eller?
Du må hjertens gerne få pointene, hvis jeg bare viste hvordan.
Avatar billede poko1 Ekspert
11. juli 2011 - 11:04 #13
Nu er det jo altid en god ide at stikke en finger i jorden og se hvordan andre gør eller læse FAQ.ifølge reglerne er det dig der skal bede den der har givet dig et brugbart svar om at lægge sin næste tråd som svar hvilket du så accepterer.Hvis vi alle sendte som svar ser det jo ud til at der bare ventes på at der bliver givet point og så kunne det jo være at spørgsmålet bliver sprunget over.