Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2011 - 09:34 Der er 7 kommentarer

At frigøre plads

Min gamle acer kræver mere plads på C-drevet, men trods det jeg har fjernet flere programmer giver det tilsyneladende ikke mere plads. Hvad skal jeg dog gøre?
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. juli 2011 - 09:55 #1
Du kan evt. hente ccleaner og køre den. Ellers kig i din papirkurv og se om den er tømt.
Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
20. juli 2011 - 10:30 #2
Papirkurven kan være et ret stort problem. Mange ved det ikke, men papirkurven hører under C-drevet. Derfor skal man altid huske at tømme Papirkurven. Når det så er sagt, så kan du gøre ligesom #michael_stim skrev.

Hent Ccleaner: http://download.cnet.com/ccleaner/

Opdatere programmet, og derefter kan du begyndte!

Held og lykke!
Avatar billede wappa Nybegynder
20. juli 2011 - 10:54 #3
Hent diskmax http://www.koshyjohn.com/software/diskmax/ klik på download knappen er lidt langsom med at komme frem for at gemme det går lige nogle sekunder
20. juli 2011 - 11:49 #4
www.eksperten.dk/spm/941794#reply_7799298 (IGEN!)

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/knudjensen Point ude: 300 ?
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

---

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede poko1 Ekspert
21. juli 2011 - 09:39 #5
Prøv at læse denhne tråd.Gælder også andre styreprogrammer selv om du ikke skriver hvilket du har.
http://www.eksperten.dk/spm/943181
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. juli 2011 - 13:14 #6
Et ofte set problem, er at der går noget galt med windows systemgendannelse.

Prøv at slå systemgendannelse fra, genstart PC´en, og slå det til igen.

Det varierer lidt, hvordan systemgendannelse slås fra i de forskellige operativsystemer - søg evt. i "hjælp".
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. august 2011 - 17:01 #7
Er ved at gå mine spørgsmål igennem, og ser at der ikke er lukket her. Har du fået svar på dit spørgsmål, luk da venligst spørgsmålet, ved at afgive point til dem der har været med til at løse dit problem. Jeg selv samler ikke på point, så er det mig der har hjulpet, læg da selv et svar og accepter det.

OBS. Dette er en copy/paste meddelelse, så er der nogen der af en eller anden grund, føler sig stødt, undskylder jeg ;o)