Avatar billede fladstrand Nybegynder
20. juli 2011 - 14:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

WebService virker ikke

Jeg har forsøgt at lave en webservice som virker som den skal på min udviklingsmaskine. Men, når jeg flytter den til webserveren hvor den skal køre virker den ikke.

Jeg har defineret en Public klasse i min webservice-klasse
    Public vClass As minKlasse

I rutinen new() har jeg så følgende kode
    vClass = New minKlasse

I min Public Function har jeg følgende kode
            If vClass Is Nothing Then
                s = "NOTHING"
            Else
                s = vClass.User
            End If

Er der nogen der kan forklare hvorfor dette virker fint i testmiljøet (s = vClass.User) mens det ikke virker på den server jeg har deployet til (s = "NOTHING")

Jeg kan ikke gennemskue det...

/Johnny
Avatar billede arne_v Ekspert
21. juli 2011 - 04:56 #1
Vi skal nok se hele klassen for at kunne gaette paa hvor problemet er.
Avatar billede fladstrand Nybegynder
21. juli 2011 - 09:47 #2
Fandt selv fejlen....
Fik skiftet til .NET 3.5 i stedet for 4 og nu virker det hele.

/Johnny