Avatar billede Kengun Praktikant
30. juli 2011 - 23:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Billeder af "modervingen"

Måske et lidt mærkelig spørsmål men jeg er på jagt efter nogle billeder af forskellige dyr som tager sig af hinanden. Jeg har sett nogle på nættet hvor en fugleunge er under sin mors vinge. Så er der også en stor hund som passer på en lille kat, osv. Men nu kan jeg ikke finde dem tilbage. Håber i forstår hva jeg kigger efter :) Trænger blot nogle linker til flere sådanne billeder :)

Som i måske ved så er også min dansk ikke så god, da jeg er norsker, så det må i undskylde :)
Avatar billede poko1 Ekspert
31. juli 2011 - 10:28 #3
Avatar billede poko1 Ekspert
05. august 2011 - 13:15 #4
Var der intet der kunne bruges?
Avatar billede Kengun Praktikant
05. august 2011 - 13:59 #5
jo, men ingen har lagt inn noget "svar" slig at jeg kan dele ud points.
Avatar billede poko1 Ekspert
05. august 2011 - 14:05 #6
Nu er reglerne jo såddan at hvis man har fået noget man kan bruge så beder man den der hjalp lægge næste tråd som svar.
Jeg samler ikke på point men ser gerne feetback.
Avatar billede Kengun Praktikant
02. september 2011 - 00:03 #7
Jeg kan bruge linkerne så kommer i med et "svar" så kommer der points i retur :)
Avatar billede poko1 Ekspert
02. september 2011 - 23:11 #8
ok :-)
Avatar billede Kengun Praktikant
13. september 2011 - 16:14 #9
Avatar billede poko1 Ekspert
13. september 2011 - 18:16 #10
amazing :-)