Avatar billede Renem1987 Nybegynder
01. august 2011 - 19:30 Der er 3 kommentarer

mail hotel

Hej derude, jeg vil hører om i kender nogle gode steder, at få hostet sin mail? For jeg har one.com lige nu, og syntes virkelig de er langsomme om at mails komme frem. Har eget domæne.

På Forhånd Tak

/René
Avatar billede mfp18 Nybegynder
01. august 2011 - 21:06 #1
Jeg syntes surftown er meget hurtige jeg har haft Meebox de er også langsomme
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
01. august 2011 - 21:45 #2
Jeg driver sitet www.posthuset.nu, her kun du kvit og frit for et mailhotel.

Jeg benytter selv posthuset.nu, og vi har døgnovervågning af setuppet, med sms alarm til min telefon.

Hvor der opstår en alarm hvis en test mail er mere end 30 sekunder om at komme frem.

De sidste 7 dage, har vi haft en oppetid (Hvor mails har været under 30 sekunder på 99.983%).
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
01. august 2011 - 22:21 #3
Syntes at både det bedste og billigste, er at benytte Google Apps.