Avatar billede mjdigital Nybegynder
08. august 2011 - 21:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Netværksharddisk strømbesparende :)

Hejsa Guys :) Jeg er så småt begyndt at kigge efter en netværksharddisk.

Skal være på 1TB+ og skal samtidige være strømbesparende, evt. slukkes i et tidsrum, standby efter 1 time eller andet.

Håber i har nogle ider ;)

Mvh. Morten
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2011 - 21:17 #1
Avatar billede mjdigital Nybegynder
09. august 2011 - 12:54 #2
Har kigget lidt :) + Arbejder selv med salg af computer dele osv. Men har ikke prøvet nogle selv, derfor nogle måske kunne anbefale nogle.

Men tak for svaret og din tid :)
Avatar billede josl Nybegynder
09. august 2011 - 20:21 #3
Ved at på synology netværksharddiske der kan du selv taste ind i et skema hvornår den skal slukke og tænde evt, en fast dag eller hverdag
Avatar billede mjdigital Nybegynder
09. august 2011 - 22:02 #4
Se det lyder spændende! :) Jeg vil se på det josl.. Tak
Avatar billede mjdigital Nybegynder
29. december 2011 - 16:11 #5
Løsningen blev en ReadyNas Duo :) Er billig og strømbesparende.