Avatar billede phansen79 Nybegynder
12. august 2011 - 12:26 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Domæne med stort i Google Adwords

Jeg har lidt problemer med at få mit domænenavn til at stå med stort i adwords resultater. se dette billede.

Smartguy står med stort men onlineshopr står med småt. Hvor i adwords retter man det? http://www.greedy.dk/temp/google_prob.jpg
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2011 - 13:14 #1
kontakt google
Avatar billede phansen79 Nybegynder
12. august 2011 - 13:19 #2
kontakt google og så sidde fast 2 måneder i mens.
Avatar billede JakobBJensen Nybegynder
12. august 2011 - 15:49 #3
Har du skrevet URLen med stort i "Annonceret webadresse"?
Avatar billede phansen79 Nybegynder
12. august 2011 - 15:54 #4
ja
Avatar billede phansen79 Nybegynder
12. august 2011 - 15:55 #5
Eller det skulle jeg mene med mindre jeg kigger det forkerte sted
Avatar billede JakobBJensen Nybegynder
12. august 2011 - 15:59 #6
Er du opmærksom på, at der er forskel på annonceret webadresse og landingsside?
Avatar billede phansen79 Nybegynder
12. august 2011 - 16:03 #7
ja, altså du mener dest. webadresse eller?
ellers skal du være mere præcis
Avatar billede JakobBJensen Nybegynder
12. august 2011 - 16:08 #8
Jeps.

Jeg har aldrig set den fejl før, så jeg er temmelig sikker på, at du har overset noget (no offense). Jeg har lidt tid til overs i dag, så hvis du sender mig dit kunde-id, kan jeg lige finde fejlen hurtigt.
Avatar billede phansen79 Nybegynder
12. august 2011 - 16:36 #9
Det kan jeg ikke gøre- men du er jo ikke så præcis mht. hvor du mener jeg overser noget.
Avatar billede JakobBJensen Nybegynder
12. august 2011 - 16:51 #10
Jeg mener, at den annonce, der er vist i dit screenshot, ikke har din URL stående med stort i "Annonceret webadresse".

Måske er annoncen med stort forbogstav under gennemgang
Måske bliver søgeordet vist i en anden annoncegruppe, end du tror
Måske kører du annoncerotation og har kun ændret URLen for én af annoncerne.

Der er mange muligheder.
Avatar billede phansen79 Nybegynder
12. august 2011 - 17:06 #11
For at sikre vi snakker om PRÆCIS det samme url, så bliver jeg nødt til at spørge hvor man finder annonceret webadresse.

Måske er annoncen med stort forbogstav under gennemgang (nej)
Måske bliver søgeordet vist i en anden annoncegruppe, end du tror (nej)
Måske kører du annoncerotation og har kun ændret URLen for én af annoncerne. (nej)

har slået alt fra så den kun benytter netop denne annonce.
Avatar billede JakobBJensen Nybegynder
12. august 2011 - 17:26 #12
Det er den linje, hvor du har skrevet onlineshopr.dk/Revolution i interfacet.

Du kan også prøve det her link for at sikre dig, at annoncegruppen er ok: https://adwords.google.com/d/AdPreview
Avatar billede phansen79 Nybegynder
23. maj 2013 - 14:46 #13
tak