Avatar billede torgius Novice
18. august 2011 - 16:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Synk. mellem Nokia E72 og Outlook (Hosted)

Jeg kan ikke få min Nokia E72 til at synk. kontakter og kalender med min laptop.

Min Outlook ligger på en hosted server, men jeg har uden problemer fået min mail over på min mobil via mail for exchange, men de andre ting kan jeg ikke få til at spille.

Håber en venlig sjæl kan hjælpe for support for min arbejdsgivers IT firma kan tydeligvis ikke
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
18. august 2011 - 17:18 #1
enten laver man synk med Exchange, eller sin PC, ikke begge dele. Men du kan jo bare ligge din kalender og kontakter ud på Exchange serveren
Avatar billede torgius Novice
19. august 2011 - 08:13 #2
Er ikke helt med på hvad du mener, men både kalender og kontakter er på exchange serveren i samme outlook som jeg også får mine arbejdsmail fra.
Avatar billede komputerdk Mester
19. august 2011 - 12:19 #3
Det som #1 mener er at du kan vælge at synce direkte med exchange.. eller synce med outlook (som så syncer med exchange)

bruger du kabel / bluetooth  (til din PC) eller 3G/Wifi (sync uden PC)
Avatar billede torgius Novice
19. august 2011 - 12:59 #4
Fandt ud af det iforhold til svaret frab jonah.hex, så du får point for det
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
28. august 2011 - 23:02 #5
behold du bare dem
Avatar billede torgius Novice
18. september 2011 - 14:15 #6
ok