Avatar billede creditpersy Praktikant
26. august 2011 - 17:14 Der er 2 kommentarer

Skærmbilledet passer ikke til skærmen efter skærmskift

Jeg har skiftet skærmen på min asus eee 1001HA og skærmen virker men skærmbilledet passer ikke til skærmen.

Jeg har forsøgt mig med at opdatere driverne både igennem egenskaber og igennem intel's egen hjemmeside. Det virker som om det er opløsningen der ikke er korrekt. Under grafiske egenskaber står der at skærmen understøtter 1366x768 opløsning, men jeg kan ikke finde ud af at skifte over. Under computerens almindelige egenskaber kan jeg kun vælge mellem 800x600 eller 1024x768.

Er der nogen der har nogle fif? Det er ret vigtigt, for jeg rejser til udlandet i 3 mdr. på søndag og skal have computeren med.

Tak for hjælpen
26. august 2011 - 17:20 #1
Igen igen igen ->
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede creditpersy Praktikant
26. august 2011 - 17:27 #2
windows xp.
undskyld, det var jeg ikke klar over. er der andre oplysninger der mangler?