Avatar billede daxiez Nybegynder
29. august 2011 - 13:55 Der er 2 kommentarer

Ajax:Accordion med usercontrols.

Jeg har lavet en Ajax:Accordion hvori jeg har nogle usercontrols som virker fint i IE, men så snart det er chrome eller firefox er der bare en blank hvid baggrund.

Nogle der har samme erfaringer?
Avatar billede janus_007 Nybegynder
30. august 2011 - 13:47 #1
Ja.. jeg vil aldrig røre Microsoft Ajax controller igen, de giver kun hovedbrud og er forfærdelige i loadtime.

Kig hellere på jQuery, det kan alt hvad du vil og det er tilmed så smart så man kan forstå hvad der sker :)
Avatar billede mjdigital Nybegynder
30. august 2011 - 17:38 #2
#2 er desværre nødtil at give dig ret! ;)

Jeg har været glad bruger af AJAX meget længe, siden nogle mdr siden. En update præsterede at ødelægge mange funktioner.

Så har skiftet alt til jQuery, kun for at se alt køre hurtigere og mange gange nemmere at styre.