Avatar billede InboundCPH Novice
02. september 2011 - 08:54 Der er 1 kommentar

Rekruttering til nyt affiliate partner program - hvordan?

Jeg arbejder p.t. hos webCRM og har netop lanceret et "affiliate" program der tilbyder 1000,- pr. henvist kunde.

Nu skal vi til at rekruttere partnere og har brug for lidt inspiration. Er der nogen herinde der har erfaring med dette og/eller ideer til hvordan/hvor vi på bedste vis kan rekrutteret seriøse partnere?

Du kan læse mere om programmet her:

www.webcrm.com/affiliate

p.s. Er du selv interesseret er du naturligvis velkommen til at tilmelde dig.

På forhånd tak!
Avatar billede AffiliatePro Nybegynder
20. september 2011 - 01:54 #1
Mit forslag ville være at oprette dig som annoncør hos Partner-Ads, der kan du komme i gang for et lille beløb og via deres hjemmeside og nyhedsmails kommer du hurtigt igennem til en masse der arbejder med affiliate marketing.

Der findes sikkert også nogle udenlandske alternativer, hvor du kan komme i gang for få penge, og hurtigt kommer ud til en masse seriøse partnere.