Avatar billede Hj123 Nybegynder
23. september 2011 - 16:31 Der er 3 kommentarer

LG BL20

Hej, jeg har en telefon der er gået i stykker. Det er en LG BL20. Det er 15 måneder siden jeg har købt den. Den kan tænde og jeg kan bruge tastaturet. Men selve de knapper man går ind i ting på er ødelagt. Det virker ikke UANSET hvor meget man prøver at trykke, det er sådan lidt slags touch de knapper.. Det er bare ikke må skærmen. Jeg har købt den hos Callme og jeg har ikke købt nogen mobil siden den. Jeg har ændret abonnement. Den virkede cirka i 5-6 måneder. Siden har den bare ligget herhjemme, men hos callme skal man betale 275 kroner hvis det er mig selv der har gjort skaden, også laver de den ikke! men kan jeg godt sende den derind og prøve at få den lavet?? Gælder forsikringen så?? For en dag virkede den pludselig bare ikke. Er det mig selv eller ikke. For vil ikke betale noget.
Håber jeg for svar :)
Avatar billede Wally73 Mester
23. september 2011 - 17:19 #1
Det er lidt svært at svare sikkert på, så jeg vil i stedet for henvise dig til http://www.forbrug.dk/

Prøv at kontakte deres forbrugerhotline, som er vist i højre sides menu.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. september 2011 - 17:59 #2
og da den stoppede med at virke efter 5-6 mdr (hvor der var garanti - dvs callme hang på bevisbyrden), hvorfor i al... lader du den så ligge yderligere i 12 mdr, og forventer hjælp nu??? Nu er det dig, der skal bevise, at fejlen var der, og det er svært pga manglende handling.
Avatar billede Hj123 Nybegynder
24. september 2011 - 11:09 #3
jeg vil ikke betale for at få den sendt derind? HVIS DE IKKE ENGANG LAVER DEN.. Ville bare lige se hvad folk mente om jeg kunne sende den ind