Avatar billede 01-jeller Juniormester
24. september 2011 - 01:36 Der er 4 kommentarer

Problemer med computeren

Hej alle sammen :)

Først og fremmest, så beklager jeg på forhånd, hvis jeg er kommet til at poste det her indlæg det forkerte sted.

Men ellers så håber jeg i kan hjælpe mig.

Jeg har lige købt og samlet en ny computer og installeret Windows 7 og alle driver på den.

Det hele virker forholdsvis godt, udover jeg for lidt siden fik en BlueScreen for anden gang.

Problemsignatur:
  Navn på problemhændelse:    BlueScreen
  OS-version:    6.1.7601.2.1.0.256.1
  Landestandard-id:    1030

Flere oplysninger om problemet:
  BCCode:    d1
  BCP1:    0000000000000331
  BCP2:    0000000000000002
  BCP3:    0000000000000001
  BCP4:    FFFFF88005CCA7DA
  OS Version:    6_1_7601
  Service Pack:    1_0
  Product:    256_1

Filer, der hjælper med til at beskrive problemet:
  C:\Windows\Minidump\092411-33992-01.dmp
  C:\Users\Jeller\AppData\Local\Temp\WER-63476-0.sysdata.xml

Læs erklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger online:
  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0406

Hvis onlineerklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger ikke er tilgængelig, kan du læse den erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger, som er offline:
  C:\Windows\system32\da-DK\erofflps.txt

Jeg har prøvet på at finde en løsning på problemet ved at køre en Registry Booster, Driver Scanner, Diskdefragmentering og Diskoprydning men det hjælper ikke.

Er der nogle af jer der kan fortælle mig, hvad jeg kan gør for at løse problemet?

På forhånd tak

Mvh.

Patrick
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2011 - 07:53 #1
denne her bør kunne fortælle dig hvad det skyldes

http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html

m.v.h
24. september 2011 - 09:05 #2
[Registry Booster] - Hvis det er det program som jeg forestiller mig, så er det ikke meget værd - lidt af et snyder program...
Anbefales: Afinstall!!!

Men det er nok ikke der problemet ligger...

---

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/01-jeller - husk at pænt vende tilbage til dine tidligere spørgsmål!!!
Avatar billede 01-jeller Juniormester
28. september 2011 - 02:07 #3
Mange tak for hjælpen jeg har prøvet at scanne den med nirsoft og problemet er løst :)
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2011 - 15:47 #4
skal jeg så lægge et svar ellers se bort fra det

men du må godt alligevel lægge løsningen kort fortalt