Avatar billede doktoren001 Juniormester
27. september 2011 - 10:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fletfelt

Jeg er ved at lave noget brevfletning. Indholdet af de felter jeg skal flette ind fylder ikke så meget, men det gør f.eks <<Dimension_Value_Billto_Post_code>>. Det betyder at det flytter rundt på de tabeller og anden tekst jeg har lavet. Kan det virkelig passe at jeg ikke kan lave fletfeltet om i størrelse til f.eks. 5pt og stadig får den flettede tekst i f.eks. 11pt?
27. september 2011 - 11:00 #1
Ja, det er helt korrekt. Fontstørrelsen er gældende uanset om du viser feltkoden eller feltets indhold.

Hvorfor viser du ikke bare felternes indhold i stedet?

Alternativt kunne du overveje din navngivning af felterne.
Avatar billede doktoren001 Juniormester
27. september 2011 - 11:24 #2
Jeg kan desværre ikke selv styre hvad felterne hedder. Jeg er ved at lave nogle "style sheets" til Dynamics NAV, derfor kommer feltnavnene derfra, og jeg kan ikke vælge at se indholdet, da det ikke er genereret endnu.
27. september 2011 - 11:40 #3
Hvis du har en datafil tilknyttet kan du altid vælge at få vist indholdet!
Avatar billede doktoren001 Juniormester
16. maj 2012 - 11:15 #4
luk