Avatar billede Chickinwings Nybegynder
28. september 2011 - 20:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mærkelig lås skjuler mine filer?

Jeg Expert

Jeg har et virkelig irriterende problem, som jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med. Det er at når jeg gerne vil finde nogle filer, er de ikke i den mappe de skulle lægge i. Eller det tror jeg, for når jeg bruger et program til at åbne de filer jeg vil slette, er de der ligepludseligt. Der er en lille mærkelig lås, ved de filer jeg ikke kan se når jeg bare åbner mappen, hvor de skulle ligge. Det er filer jeg selv har oprettet, så de burde godt kunne slettes.
  Har prøvet at genstarte min pc, og har også prøvet at slå show hidden filer til. Men de er der stadig væk ikke. Den eneste måde jeg umidbart kan slette dem på er ved at bruge det der program, one by one. Og det gider jeg ikke fordi der er ca 3000 filer at slette.

Screneshot: http://peecee.dk/upload/view/328943
Den til venstre er når jeg åbner mappen, som de skulle ligge i.
Den til højre er når jeg åbner dem med, det program der kan åbne den slags filer.
Avatar billede Chickinwings Nybegynder
28. september 2011 - 20:43 #1
Satte indlægget lidt for hurtigt ind ;)Her er den rettet.

Hej Experten

Jeg har et virkelig irriterende problem, som jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med. Det er at når jeg gerne vil finde nogle filer, er de ikke i den mappe de skulle lægge i. Eller det tror jeg, for når jeg bruger et program til at åbne de filer jeg vil slette, er de der ligepludseligt. Der er en lille mærkelig lås, ved de filer jeg ikke kan se når jeg bare åbner mappen, hvor de skulle ligge. Det er filer jeg selv har oprettet, så de burde godt kunne slettes.
  Har prøvet at genstarte min pc, og har også prøvet at slå show hidden filer til. Men de er der stadig væk ikke. Den eneste måde jeg umidbart kan slette dem på er ved at bruge det der program, og slette dem one by one. Men det gider jeg ikke fordi der er ca 3000 filer at slette. Så ville gerne høre om der var nogen muligheder for at fjerne den "Dumme" lås på, så jeg bare kan markere dem alle og klikke delete.

Screneshot: http://peecee.dk/upload/view/328943
Den til venstre er når jeg åbner mappen, som de skulle ligge i.
Den til højre er når jeg åbner dem med, det program der kan åbne den slags filer.
Avatar billede Chickinwings Nybegynder
28. september 2011 - 20:45 #2
Lol har fixed sry for ulejligheden.
Avatar billede pstidsen Novice
28. september 2011 - 21:37 #3
hvad var der galt?
Avatar billede pstidsen Novice
28. september 2011 - 21:42 #4
Mente hvordan løste du det der var galt?