Avatar billede lhchjo Nybegynder
03. oktober 2011 - 22:05 Der er 15 kommentarer

Tv Prosonic

Hej
Har købt et prosonic B19F6 men kan ikke finde kanalerne.
Nogen der har erfaringer?
Avatar billede vejmand Juniormester
03. oktober 2011 - 22:08 #1
Ingen kan vist hjælpe dig ud fra de oplysninger.  :-)

Kabel, antenne, parabol, eller hvordan får du signalet........og hvilke kanaler er det du ikke kan finde?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. oktober 2011 - 22:30 #2
Avatar billede lhchjo Nybegynder
04. oktober 2011 - 08:35 #3
Jeg har selvf. fulgt manualen men kan ikke finde nogen kanaler hverken analog eller digital. Tv et er bare skiftet ud med et andet der har fungeret fint. Det er kabel tv jeg har og det er 3 tv i husstanden
Avatar billede poko1 Ekspert
04. oktober 2011 - 09:08 #4
Opdagede at spørgsmålet fortsætter her.
http://www.eksperten.dk/spm/948525
Avatar billede lhchjo Nybegynder
04. oktober 2011 - 09:15 #5
Ja jeg er kommet til at oprette det to gange der er vist i panik.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2011 - 09:24 #6
Fint. men luk det andet, så fortsætter vi her.
Var det andet TV også LCD eller var det CRT?
Avatar billede lhchjo Nybegynder
04. oktober 2011 - 09:26 #7
Det andet var bare et gammelt tv så det ved jeg ikke
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2011 - 11:44 #8
Med gammelt går jeg ud fra du mener billedrørs tv?
(CRT = billedrør)

Hvis ja, så skal du se på signalet. LCD tv er mere følsomme overfor et ordentligt signal fra antennekablet.
Avatar billede lhchjo Nybegynder
04. oktober 2011 - 15:57 #9
Ja gammelt billedrør.

OK har læst mig til at jeg kunne have brug for en signal forstærker, er du enig i det.?
Og kender du en nem der ikke kræver meget og fungerer med det samme.......?
Avatar billede poko1 Ekspert
04. oktober 2011 - 16:06 #10
Skal vi ikke lige først have det på det rene? hvis du kører kabel tv  som du skriver i den anden tråd hjælper en signal forstærker ikke
Avatar billede lhchjo Nybegynder
04. oktober 2011 - 16:14 #11
Har forsøgt at lukke den ene tråd...! Jeg har kabel tv men fik at vide at tv et var klar både til boxer og yousee og jeg har det sidste.

Hvad så kan tv et ikke bruges?
Avatar billede lhchjo Nybegynder
04. oktober 2011 - 16:20 #12
TV et har da DVB-T/C står der er det ikke godt nok
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. oktober 2011 - 20:14 #13
TV´et burde kunne trække et kabeltv signal igennem, men ja: du skal nok have fat i en antenneforstærker.
Evt. skal din udbyder ud og måle støjforholdet.
Avatar billede lhchjo Nybegynder
04. oktober 2011 - 21:22 #14
Jeg er forvirret.......jeg kan ikke finde hverken analog eller digital programmer.....en siger der mangler kabeltuner i tv et og en anden antenneforstærker.
Selv har jeg læst mig frem til det kunne være signalforskærker....Hvordan pokker kommer jeg til at se tv?
Avatar billede Christel Koschke Praktikant
16. november 2018 - 10:39 #15
Du skal bare gå ind i menuen og der følge nogle meget lette trin . Vælg Digitale Kanaler og Automatisk Kanalopsætning .