Avatar billede ps76 Forsker
05. oktober 2011 - 14:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Genveje åbner printer vindue

Har lige udskiftet Firefox med Slimbrowser. Gjort sidstnævnte til min standardbrowser.
Men alle genveje åbner nu min printer i stedet for den ønskede hjemmeside. Det gælder både genveje med *htm, *jsp, *php endelser, og måske også andre, som jeg ikke har opdaget endnu.
Har kigger på vis/filtyper, men da står de rigtig nok, altså til at skulle åbnes af Slimbrowser.
Så....hvad kan der være galt? Vi taler windown XP home, sp3.
Avatar billede L4gg_dyr3t Nybegynder
05. oktober 2011 - 15:13 #1
Jeg har set flere på internettet med samme problem og de løste dem på 2 forskellige måder

1. Geninstalleret den gamle browser (som standard browser) eller
2. Resetet internet indstillingerne
http://www.pcreview.co.uk/forums/shortcut-desktop-opening-printing-properties-windwos-t2543959.html

I dit tilfælde skal du måske sætte den gamle browser som standard igen, hvis der ikke kommer nogen løsninger på dit problem
Avatar billede ps76 Forsker
05. oktober 2011 - 19:06 #2
Virker nu. Giv et svar.
Avatar billede L4gg_dyr3t Nybegynder
06. oktober 2011 - 11:15 #3
Ok :)