Avatar billede sebster Nybegynder
14. oktober 2011 - 09:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Delt-printer taber forbindelsen

Hej Eksperter,

jeg sidder med en delt printer på Windows XP home styresystem.

Mine PC'ere har forbindelse til denne og printer fint. Men efter noget tid taber de forbindelsen til PC'eren, og kan ikke printe. Hvis jeg genstarter oprettes forbindelsen igen. Og så fungere det igen.

Jeg er ret træt af at skulle genstarte igen og igen. Kan dette forhindres på noget måde? Og er der nogen som ved hvad det skyldes at den time-out'er?
Avatar billede Wally73 Mester
14. oktober 2011 - 16:10 #1
Lyder som om hele PC'en med printeren tilsluttet går i dvale, eller også er det bare nogle hardware-enheder på den, så som netkortet.

Sørg for at strømstyringen er slået fra og også at det ikke er muligt at slukke for netkortet for at spare strøm.
Det sidste skal gøres via enhedshåndteringen.
Avatar billede sebster Nybegynder
14. oktober 2011 - 16:23 #2
Ja det var også en af mine indskydelser! Jeg er desværre lige forladt, computeren og er først tilbage sent søndag aften, men har slået alt dvale fra, men nok ikke på netkortet! Har du en guide til hvordan det gøres? Kan det evt. være andet der skal slåes fra?
Avatar billede sebster Nybegynder
16. november 2011 - 08:47 #3
lukker