Avatar billede NeroBan Novice
15. oktober 2011 - 16:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tilslutte apple tv til ældre tv

Hej

Håber der er nigen der kan hjælpe mig da jeg luge har købt en apple tv til et ældre tv som ikke umiddelbart var tiltænkt skulle skiftes ud... Men da der kun er digitale udgange på apple tv og analog indfange på mit tv har jeg brug for nogle billige råd som jeg kan bruge.

Kan man eksempelvis få et kabel der hedder component til scart eller hdmi til scart eller måske til s-video.

Ved man kan få nogle convertere men syntes umiddelbart at 6-700 kr. er en dyr løsning..

Håber der er nogen der kan trylle lidt for mig :-)

Mvh. Brian
Avatar billede NeroBan Novice
28. oktober 2011 - 13:06 #1
Jeg lukker igen
Avatar billede kdn1234 Praktikant
02. januar 2012 - 19:24 #2
Er lidt nysgerrig om du selv fandt en løsning ??
Har selv problemet...