Avatar billede jessor Nybegynder
18. oktober 2011 - 17:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rullemenu office2010

Goddag Eksperter. Har prøvet at søge rundt på nettet og fundet frem til hvordan jeg laver rullemenuer i Office 2010. Jeg har oprettet nogle kolonner med forskellige værdier i.
f.eks.
Frugt:
Agurk
Tomat
Banana
Længde:
Frugterne kan f.eks. være
15cm
20cm
25cm
eller 30cm
Kvalitet:
Pris:
Prisen er så individuel alt efter hvad man vælger. Hvis man vælger en banan på 20cm i kvalitet 1 koster den f.eks. 30kr. men vælger med kvalitet 5 koster den 2kr. Ja havde man valgt en på 15cm havde den kostet 2kr. osv.
Har stillet data'en op i kolloner
Frugt:-Længde:-Kvalitet:-Pris: Skal "bare" have lavet nogle menuer som trækker den rigtige data i kollonerne så prisen bliver rigtig alt efter hvilken frugt, længde osv. man vælger.
20. oktober 2011 - 12:27 #1
Er det Excel... eller ???
Avatar billede jessor Nybegynder
20. oktober 2011 - 15:42 #2
Ja det er excel ;)
Avatar billede jessor Nybegynder
11. december 2011 - 17:44 #3
Nå har fundet en anden løsning.