Avatar billede thomzendk Novice
22. oktober 2011 - 10:57 Der er 3 kommentarer

FireFox vil ikke starte Stream..

Jeg har en computer på mit LAN jeg har smidt en Tv tuner i, og installeret en gang DVB Viewer på computeren, så jeg via iPhone, ipad osv kan se live tv, optage og lign...

Mit problem er nu hvor jeg så er gået i gang med at rode med kærestens computer, så hun kunne få det med på skoleophold, støder jeg ind i problemer...

Jeg ville gerne lave det så simpelt som muligt for hende, så det blot er at trykke på 2-3 klik, og så kører en stream, men jeg møder problemet linket på billedet:

http://tinypic.com/r/2ywv8lg/7

Firefox siger at den mangler et eller andet plugin, for at køre webstreamen, men når jeg trykker ind på installer manglende plugin, så finder den ikke nogle der passer.. Er der nogle der har et rigtig godt forslag til hvad plugin vi skal have smidt på den, før det kører? :)

På forhånd tak! ;)

Thomzen
Avatar billede 220661 Ekspert
22. oktober 2011 - 11:24 #1
Hej Thomzen.
Har hun Adobe Flash player installeret?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. oktober 2011 - 11:29 #2
Jeg bruger Filehippo Update Checker til at holde styr på om jeg har programmer der kan opdateres:
http://www.filehippo.com/updatechecker/
Kan tænkes hun har en ældre version der ikke kan håndtere den stream som køres.
Man kan justere i indstillinger, så man ikke får meddelelser om beta updates.
Avatar billede thomzendk Novice
22. oktober 2011 - 11:39 #3
Ja, der er flash, har opdateret alle plugins Firefox har installeret, så umiddelbart burde jeg mangle noget plugin, men om dvn viewer skal bruge noget bestemt?

Prøver lige at smide Update checker ind, og se om det gør en forskel.. :)