Nu skriver du spillet igen ... du kan jo ikke vide hvad de laver med filen, så jeg tror det kræver at du kender alle programmer som kan afspille den, og så håbe de programmer har et API du kan spørge om de informationer for at få det at vide. OS'et fortæller dig det ikke.
jeg kan jo med et file monitor software se når et bestemt program åbner filen. alt hvad jeg gerne vil vide, om der er en måde jeg kan programmer c# til at tjek når mit spil, afspiller lyden, så jeg kan få den til at larme på teamspeak..
Den loader jo filen in-memory, og derfor kigger den jo ikke på filsystemet før den igen skal preload filen. Derfor spil i dag bruger så SYGT meget ram.
Men ... hvis spillet har et API så kan du måske, men tvivler på det er informatiner de udstiller via et API.
Ja, men det var nu også mere fra min side, at det var gået lige hurtigt nok. Ikke din skyld, du har netop været yderst tålmodig.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.