Jeg står og har brug for den næsten umulige, så håber i har et par forslag.
Jeg skal bruge en All-in-one laser printer til et mikro-/hjemmekontor og budgettet er omtrent kr. 2.000,- Det gør ikke noget jeg evt. skal bestille den hjem fra USA eller noget hvis det gør det mærkbart billigere.
Kravene er:
Laser Farve All-in-one (Scanner, kopi, print) fax er ikke nødvendigt. Nogenlunde fornuftig driftsøkonomi Være kompatibel med både Vista, windows 7 og OS X
Yderligere ønsker, men ikke krav: Wifi / trådløs print (gerne både via netværk og fra mobile enheder) Duplex funktion.
Jeg har kigget en del på HP officepro 8500A men den får virkelig mange tæsk i brugertilbagemeldinger på nettet. Primært på at blækpatronerne slet ikke leverer det lovede antal sider og så at den er lidt for skrøbelig.
E-stationen er for poppet og ikke rigtig hvad jeg søger da billeder ikke er første prioritet.
Printeren skal primært bruges til at udskrive tekst og flyers (med billeder).
Ud fra en søgning på edbpriser kan jeg ser der er omkring 6 - 10 laser printere der matcher mine krav, men der er ikke en eneste brugeranmeldelse og jeg bliver ikke rigtig klogere af at søge på hver enkelt i google. ville håbe der var en der er enten inde i tingene eller selv har en printer der kan anbefales.
Du skal lave et svar og derefter acceptere det :-)
Kan du forresten ikke give en lille update? Jeg leder efter en printer som minder meget om dine krav. Var HP Laserjet 100 color MFP M175mw så pengene værd?
/Radio
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.