Avatar billede Slettet bruger
01. november 2011 - 13:03 Der er 9 kommentarer

Anbefal all-in-one laser

Hej Eksperten brugere,

Jeg står og har brug for den næsten umulige, så håber i har et par forslag.

Jeg skal bruge en All-in-one laser printer til et mikro-/hjemmekontor og budgettet er omtrent kr. 2.000,-  Det gør ikke noget jeg evt. skal bestille den hjem fra USA eller noget hvis det gør det mærkbart billigere.

Kravene er:

Laser
Farve
All-in-one (Scanner, kopi, print) fax er ikke nødvendigt.
Nogenlunde fornuftig driftsøkonomi
Være kompatibel med både Vista, windows 7 og OS X

Yderligere ønsker, men ikke krav:
Wifi / trådløs print (gerne både via netværk og fra mobile enheder)
Duplex funktion.

Er der nogen der har et forslag eller to?

PÅ forhånd tak.
Avatar billede Cypern Nybegynder
01. november 2011 - 14:13 #1
Farvelaserprinter med scanner har jeg aldrig hørt var muligt til den pris.

Men denne printer billeder pænere og har en lavere sidepris end en laserprinter.
http://www.dustinhome.dk/hp-officejet-pro-8500a-plus-e-aio/product/5010471313
Avatar billede Cypern Nybegynder
01. november 2011 - 14:23 #2
Personligt er jeg forelsket i denne...men den kan sikkert ikke leve op til dine krav.

http://www.youtube.com/watch?v=7U9jrzNAqqk&feature=related
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2011 - 14:37 #3
Jeg har kigget en del på HP officepro 8500A men den får virkelig mange tæsk i brugertilbagemeldinger på nettet. Primært på at blækpatronerne slet ikke leverer det lovede antal sider og så at den er lidt for skrøbelig.

E-stationen er for poppet og ikke rigtig hvad jeg søger da billeder ikke er første prioritet.

Printeren skal primært bruges til at udskrive tekst og flyers (med billeder).

Ud fra en søgning på edbpriser kan jeg ser der er omkring 6 -  10 laser printere der matcher mine krav, men der er ikke en eneste brugeranmeldelse og jeg bliver ikke rigtig klogere af at søge på hver enkelt i google. ville håbe der var en der er enten inde i tingene eller selv har en printer der kan anbefales.
Avatar billede Cypern Nybegynder
02. november 2011 - 09:01 #4
Du kan jo altid finde tests og reviews af produkterne på nettet.

Personligt har jeg kun ros tilovers for HP og deres produkter.
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
13. november 2011 - 15:36 #5
Hej,

Kan anbefale nedenstående printer:

Brother DCP-7070DW s/h laser m. Duplex/LAN/WiFi
Avatar billede Cypern Nybegynder
14. november 2011 - 14:44 #6
Men han søger en farve duplex AIO laser printer.
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2011 - 09:54 #7
Hej alle,

tak for svar.

Jeg endte med en HP Laserjet 100 color MFP M175mw

Så må vi se hvordan den klarer sig..
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2011 - 09:56 #8
jeg kan ikke lige se hvordan jeg lukker tråden, eller deler point ud.. Kan nogen rådgive så jeg kan få det gjort?
Avatar billede radiomus Nybegynder
29. december 2011 - 20:16 #9
Du skal lave et svar og derefter acceptere det :-)

Kan du forresten ikke give en lille update? Jeg leder efter en printer som minder meget om dine krav. Var HP Laserjet 100 color MFP M175mw så pengene værd?

/Radio