Kan ikke længere logge på LG Nas med Smartphone (HTC & iPhone) / iPad
Jeg kan ikke logge på min LG NAS N2A2 længere vha af diverse NAS Apps til afspilning af musikken.Jeg får fejlmeldingen : "Login Failed, Please try again".
Er 101% sikker på at det er den rigtige IP adresse & User ID / Pasword (Virker fint fra Browser)
Troede i første omgang at det var efter at ha opdateret til iOS 5.0 på iPhone & iPad, men har nu testet med en HTC og med en iphone 4.3.3
Der er kommet en ny firmware til NAS'en i Oktober, den kan jeg ikke loade, for fejlmelding : Ugyldig Fil"
Jeg kan sagtens logge på NAS via safari ftp
Så forstår det ikke helt ?
Det eneste jeg kan komme i tanke om der er ændret siden jeg kunne logge på NAS fra iPhone / iPad er :
NAS er blevet slukket brutalt ned ved strømsvigt.
Virker dog fint ingen ændringer set fra MacBook Pro & Apple TV2
Hver gang jeg logger på NAS fra Mac og vælger "Netværk" starter NAS op med "Indstilling af UPnP portforwarding er i gang"
Nogen ideer ?
