Avatar billede sebster Nybegynder
08. november 2011 - 15:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Exchange kalender på hjemmeside

Hej Eksperter,
Jeg sidder med en opgave som hedder at publicere en kalender på en hjemmeside. Den skal faktisk kobles op med en exchange-server således at når man booker tid så kan det ses i kalenderen på hjemmesiden.

Findes der en Php-api eller noget lignede man kan downloade eller skal det laves på en helt anden måde?
Avatar billede olebole Juniormester
08. november 2011 - 15:37 #1
<ole>

Det mest oplagte sted at spørge, ser ud til at have et positivt svar  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede sebster Nybegynder
08. november 2011 - 15:53 #2
Har selvfølgelig prøvet at google. Men syntes ikke jeg har fundet noget der kan bruges! ved ikke om det er for kompliceret!
Avatar billede olebole Juniormester
08. november 2011 - 16:20 #3
Så ville det nok være en god idé at fortælle os, hvad der kan bruges  =)
Avatar billede sebster Nybegynder
08. november 2011 - 18:28 #4
Det troede jeg at jeg havde gjort. Den skal bruges til at folk kan sende en invitation til en kalender når de booker et lokale. Administratoren af kalenderen skal kunne acceptere dette.

Problemet er at folk skal kunne se hvornår det er ledigt så de ikke få for mange "declined" svar. derfor har vi et intranet hvor de skal kunne tjekke kalenderen!

Giver det mening?
Avatar billede sebster Nybegynder
08. november 2011 - 18:30 #5
Har en helt almindelig webside der kan afspille php.

Kan ikke installere på serveren. Hverken exchange eller web-serveren. Så det skal væres ret simpelt og konkret.

Prøvede nogle af de første eksempler der kom frem da jeg googlede, men kunne ikke få det til at virke!
Avatar billede olebole Juniormester
08. november 2011 - 19:19 #6
Jeg tror ikke, jeg kan hjælpe her
Avatar billede sebster Nybegynder
08. november 2011 - 20:10 #7
lukker