Avatar billede janniealexandra Nybegynder
09. november 2011 - 23:05 Der er 5 kommentarer

film, hjælp mig tak :)

hej, jeg har set en film engang om et sindsygehospital hvor der er en psykolog som ender ud med selv at være den sindsyge. Det starter vist med at hendes man slår en eller anden ihjel og hun tror ikke på det, men med tiden begynder hun slev at blive psykotisk og begynder at ''se en lille pige'' er er fuldt overbevist over at det er en ægte persen. og hun tror at den pige vil fortælle hende noget. hun hører stemmer hele tiden og tilsidst ender det med at hun bliver spærret inde fordi der ingen der tror på hende. jeg kan ikke huske filmen helt men det er nogenlunde det? er der ikke nogen der kan hjælpe mig med hvad det er for en film, eller henvise mig til nogen der ved sådan noget. Det vil jeg sætte stor pris på. HJÆÆÆÆÆÆÆLP mig :)
Avatar billede 220661 Ekspert
09. november 2011 - 23:13 #1
Er det en gammel film?
Avatar billede 220661 Ekspert
09. november 2011 - 23:46 #2
Er det en af disse?
http://listverse.com/2009/09/08/top-10-films-featuring-mental-illness/
Har ikke set trailerne i gennem dog.
Avatar billede AnyFellow Mester
10. november 2011 - 08:18 #3
Det kan være Gothika.
Avatar billede L4gg_dyr3t Nybegynder
10. november 2011 - 11:57 #4
Eller "still of the night" fra 1982
Avatar billede janniealexandra Nybegynder
10. november 2011 - 12:53 #5
ja, jeg tror nok det er en gammel film