Avatar billede trer Nybegynder
16. november 2011 - 22:34 Der er 1 løsning

Hvilken gigabit Dual Band Wifi Router

Hej

Jeg har p.t. en Netgear N600 (wndr3700v2). Den har de features jeg har brug for - men ...  den er hamrende ustabil selv med nyeste firmware (v 10.0.12) dvs connection drop, ustabil båndbredde, radio-dækning etc.

Jeg har kigget lidt på ASUS RT-N56U og Linksys DIR 825 som erstatning - men synes jeg læser om mange som oplever *præcis* de samme ting som jeg gør på NetGear'en.

Minimum krav er N-net wifi, 4 port gigabit switch, dhcp, fw og dual band i 2.4 ghz range med mulighed for wireless isolation / gæstenetværk og god dækning, acceptabel performance i wireless, god ditto i gigabit net og HØJ stabilitet..

Hvad skal man gå efter - fabrikat, model etc ?
Avatar billede trer Nybegynder
21. november 2011 - 20:28 #1
Ingen svar - spm trukket tilbage