Avatar billede LarsU19J80 Nybegynder
28. november 2011 - 20:18 Der er 4 kommentarer

Ingen forbindelse fra pc til router

Hej.

Har et problem, jeg håber I kan hjælpe mig med.
Kører forbindelse: Modem-router(linksys)-kabel forbindelse til stationær og en trådløs til laptop.

Jeg kan ikke få hverken den stationær eller laptop på nettet, når jeg kører den via routeren. Ingen problem når jeg kører kabel direkte til modem.
Har selvfølgelig prøvet at genstarte systemet flere gange, skiftet kablet fra modem-router og reset routeren, men den vil simpelthen ikke finde forbindelse.
Der var intet problem i går aftes, men i morges virkede det ikke.
Hvad gør jeg nu?

Kører med Vista.
Avatar billede fhansen82 Mester
28. november 2011 - 21:00 #1
Har du prøvet at slukke både for modem og router i minimum en halv time?
Avatar billede LarsU19J80 Nybegynder
28. november 2011 - 21:35 #2
Nej. Men vil prøve at slukke den i nat, og så vende tilbage i morgen. Normalt når det problem opstår plejer det jo at være nok bare at slukke den og lade den starte op igen. Men vil da give det et forsøg:)
Avatar billede LarsU19J80 Nybegynder
29. november 2011 - 09:06 #3
Virkede desværre ikke fhansen82.
Avatar billede LarsU19J80 Nybegynder
30. november 2011 - 23:27 #4
Slet ingen med en ide til hvad problemet kan være?