Avatar billede JensPeterSvensson Nybegynder
13. december 2011 - 12:35 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Nedsæt eksperten mails.

Er det muligt at nedsætte mængden af mail spam fra eksperten. Til kun én mail per dag. Eller endnu bedre helt at fjerne det og få det overført til det interne mailsystem?

Jeg finder det er temmelig irriterende at blive spammet med mails fra eksperten hele tiden.
Avatar billede mugs Novice
13. december 2011 - 12:51 #1
Som udgangapunkt kan du fjerne nogle af de kategorier, som du abonnerer på.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. december 2011 - 14:54 #2
Har du aktiveret "Smart e-mail" i din profil?

http://gupl.dk/670365/
Avatar billede JensPeterSvensson Nybegynder
13. december 2011 - 14:59 #3
Jeg, men jeg får jo stadig en ny mail hvergang der postes i tråden fordi jeg besøger tråden hver gang eksperten spammer min mail.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. december 2011 - 15:52 #4
Ja, men det er jo ikke spam. Det er en information om at der er kommet et indlæg i tråden.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. december 2011 - 16:17 #5
Hvis du ikke vil se mails fra eksperten skal du bare fjerne overvågning på de tråde du har deltaget i.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. december 2011 - 19:24 #6
hahahaha

Spam... det er da ikke spam, men en nødvendighed for at dette forum kan fungere. Men kig #1. Den kan bruges, ellers skal du ind i alle de spørgsmål du deltager i og fjerne vingen ved " Overvåg denne tråd "
Avatar billede komsam Juniormester
13. december 2011 - 20:54 #7
Tror ikke helt du har fat i meningen med Eksperten. Vi kan da kun være interesserede i at få så mange brugbare løsninger/svar som muligt på et ?. Men måske skulle du som #1 foreslår, ellers kan jeg ikke se hvordan man skulle "styre" dit forslag.
Avatar billede JensPeterSvensson Nybegynder
14. december 2011 - 13:36 #8
Jeg ville nu nok kalde de 9 emails jeg har fået af eksperten siden jeg oprettede denne post for spam.

Og kan ikke se det skulle være svært for en ekspert at lave et system der samlede alle informationer og hvilke tråde der var sket noget nyt inden for en dag og så sendte en email om dette kun én gang om dagen. Eller brugte det interne besked system.

Men nu var dette mest af alt et spørgsmål om man kunne ikke et forslag til at man skulle kunne.

Ved ikke om nogen af jer vil have de 30 point, hvis i vil kan i lige lægge et svar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2011 - 13:49 #9
#8
Nu får du så en mail mere, men det er fordi jeg tolker dette som at du ikke læser div. kommentarer:
"Og kan ikke se det skulle være svært for en ekspert at lave et system der samlede alle informationer og hvilke tråde der var sket noget nyt inden for en dag og så sendte en email om dette kun én gang om dagen.

Jeg vil ikke spamme dig med info om hvordan du opnår det du gerne vil, men blot informere om at der er indlæg (1 el. flere) du sandsynligvis ikke har læst.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. december 2011 - 20:33 #10
Ja blandt andet #5.
Så havde du været fri for "spam mail" fra eksperten.

Jeg vil ikke lægge svar da spørgsmål om Eksperten er "gratis" for spørger.

Os som kun er på nogle timer om dagen får kun en mail pr tråd selvom der måske har været 30 indlæg i den, så jeg tror ikke på systemet kan ændres, og vil blive det. Og hvilke kriterier skulle der vurderes ud fra?
Hvor mange "eksperter" skulle kigge trådene igennem og vurdere de relevente?
Og hvem skulle betale for at disse eksperter kigger trådene igennem?
Jeg kan ikke forestille mig at reklameindtægterne kan finansiere dette, og er i øvrigt tilfreds med måden mail kommer på.
14. december 2011 - 22:32 #11
... jeg kan se det for mig:

Du lægger et relevant spørgsmål/problem - der kommer en håndfuld kommentar/svar (næsten) med det samme fra os andre - men vi kan jo først forvente at du ser dette næste dag, da der (som du ønsker?) kun udsendes én E-mail pr. spørgsmål pr. dag... er det sådan du vil ha' det ???
Når DU så - måske - (gen)kommentere vores kommentar/svar (næste dag?), så vil vi først få det at vide næste næste dag, der (som du ønsker?) kun udsendes én E-mail pr. spørgsmål pr. dag... er det sådan du vil ha' det ???

Eller har jeg lidt misforstået ???
Avatar billede JensPeterSvensson Nybegynder
16. januar 2012 - 08:15 #12
lukker