Avatar billede durany Nybegynder
19. december 2011 - 01:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

browser læser ikke mit site??

Hej

Jeg ved ikke hvorfor men jeg har arbejdet på mit site i lang stykke tid, og så finder jeg ud af at min browser ikke kan læse sitet. Jeg blev bekymret først, men så åbnede jeg sitet med mozilla og der virker siden helt fint.
Jeg er bekymret for at mine kunder ikke kan se sitet, så det er ret vigtigt at det kommer på plads.

Det kan jo også være det kun er MIN browser der ikke kan læse sitet?

sitet: www.tutti-frutti.dk
wordpress hostet hos surftown.
min browser og screenshot kan ses her:
www.tutti-frutti.dk/Differentsite/browser1.jpg

mange tak
Avatar billede durany Nybegynder
19. december 2011 - 03:57 #1
Jeg prøver også at opdaterer min wordpress men så får jeg følgende meddelelse:

WordPress Updates

Important: before updating, please backup your database and files. For help with updates, visit the Updating WordPress Codex page.
An updated version of WordPress is available.

    You cannot update because WordPress 3.3 requires PHP version 5.2.4 or higher. You are running version 4.4.9.

-----

Tror i det er derfor sitet ikke kan vises optimalt i flere browsere? Hvis det altså er det der er problemet..
Avatar billede The_Buzz Novice
19. december 2011 - 08:49 #2
Den loader fint her i Google Chrome og Firefox

Men den er meget langsom... Surftown har så heller ikke været ret populære fordi de øjensynligt smider for mange brugere på deres servere. Jeg anbefaler Meebox: https://my.meebox.net/aff.php?aff=194
Avatar billede larste Nybegynder
19. december 2011 - 08:59 #3
#0
IE problem? Du kunne evt. bede brugerne om at opdatere, hvis det er det der er problemet, eller måske få dem til at installere chrome frame (Siden vises fint her i Google Chrome).

#1
Nej, det tror jeg nu ikke, PHP køres på serveren, og har som sådan ikke noget med browseren at gøre, men dog en noget halv-gammel version af PHP du kører.
Avatar billede durany Nybegynder
19. december 2011 - 10:08 #4
Hmm okay, men den version jeg selv bruger, hvor mange har den?
Jeg har ikke opdateret min IE fordi jeg selv altid bruger mozilla, men hvis der er for mange der har den samme IE version som mig, så skal jeg da gøre noget ved det?..

Prøv lige se et screenshop af hvordan det ser ud hos mig på min IE
www.tutti-frutti.dk/mineekstrafiler/browser1.jpg
Avatar billede larste Nybegynder
19. december 2011 - 10:15 #5
Hmm, har lige testet i IE8, og der virker siden faktisk fint.

Det er altid god stil at få ens side til at se ens ud i alle browsers, så ja det er noget du bør gøre noget ved, men hvordan kan gøres på forskellige måder. min yndlingsløsning efterhånden er at be' brugeren om at installere chrome frame, men denne løsning er nok ikke rigtig for dig.

Jeg forstår ikke dit første spørgsmål, er det versionen af din browser, php eller?