05. august 2001 - 15:43
Der er
35 kommentarer og 1 løsning
Soundblaster 128 onboard
Jeg har købt en com for ca 2 mån siden hvor der sidder et onboard lydbort (Soundblaster 128), men jeg kan ikke finde en driver. Når jeg leder på
www.creativelabs.com kan jeg kun finde en til Soundblaster PCI 128, og den virker ikke, hvad kan man gøre, og hvor kan jeg hente en ny driver som VIRKER!???
Annonceindlæg tema
Offentlig digitalisering
Fra effektivisering til digital suverænitet. Hvordan skaber det offentlige en digital fremtid med AI, sikkerhed og kontrol i centrum?
05. august 2001 - 15:58
#1
05. august 2001 - 16:02
#2
Hent driveren fra Bundkorts producentens hjemmeside.
05. august 2001 - 16:04
#3
Der er ikk noet der hedder waveset, kunne du ikk gi fulde url?
05. august 2001 - 16:05
#4
Ved ikk hvem der ahr lavet den købte com\'en i en tdc buttik
05. august 2001 - 16:08
#5
05. august 2001 - 16:10
#6
Jeg prøver lige om den zycho ga virker, ellers raporterrer jeg tilbage....
05. august 2001 - 16:12
#7
Hvad hedder den PC som du købt hos TDC?
05. august 2001 - 16:13
#8
Webtech står der uden på kabinettet og på en seddel jeg har står der: Webtech PC 4000 III
05. august 2001 - 16:15
#9
Zycho: hvorn faen åbner man en .ecw fil ???
05. august 2001 - 16:17
#10
hmmmmm. Aner det ikke :-( Sorry.....
05. august 2001 - 16:19
#11
Nå men så kom med et andet forslag
05. august 2001 - 16:25
#12
Hallo blir det til noet jeg har faktisk ret travlt.... (ikke ondt ment)!
05. august 2001 - 16:27
#13
He, du kunne jo bruge den CD der fulgte med, hvis du ikke har smidt den væk. :)
05. august 2001 - 16:28
#14
Spørg tdc de pader de gidder sq da ikk smide en cd med så jeg har ikk en skid med til com\'en
05. august 2001 - 16:30
#15
Det er umuligt at finde noget på Webtech. Har du et Bios ID nr. (Det står normalt nederst på skærmen, når du starter computeren)
05. august 2001 - 16:34
#16
Ok prøver lige at genstarte
05. august 2001 - 16:46
#17
Har fundet et nr som er: VKL0226F Ka i bruge det til noet?
05. august 2001 - 17:07
#19
Ja men hvad skal jeg bruge det id til?
05. august 2001 - 17:16
#20
Så kan man finde ud af hvilket bundkort du har. (Måske)
05. august 2001 - 17:57
#22
05. august 2001 - 17:59
#23
Prøver lige...
05. august 2001 - 18:09
#24
Den virker ikke man ka godt køre installation og den skriver dne kopierer men der bliver ikke kopieret en skid drivere ind! Kom med en anden url..
05. august 2001 - 18:16
#25
Du skal køre SBSetup.exe når du har pakket filerne ud.
05. august 2001 - 18:38
#26
Jamen jeg er jo ikk dum vel men der sker ikk noet når man har kørt det installations program..
05. august 2001 - 18:39
#27
Når jeg er inde i installations progrtammet ka man vælge 2 ting jeg vælger den nederste. Når så installationen er fuldført som den skriver hvad så???
05. august 2001 - 18:47
#28
Okay. :) Normalt skal man lige genstarte. Ellers så prøv at gå ind i Systemegenskaber - D-klik på dit lydkort - og vælg opdater driver. Henvis så til den mappe hvor du pakkede filerne ud.
05. august 2001 - 18:55
#29
Jamen det har jeg slwet ikk gjordt 50 gange vel er du sikker på det er den driver og når jeg installerer det grimme program for jeg så ikke et konfigurations program med til min com elelr såen noet!!!????????????????????????????????????????
05. august 2001 - 19:00
#30
Nu skriver du jo, at det er et Soundblaster PCI 128 onboard lydkort. Så hvis det passer, skulle det være den rigtige driver. Der står vel ikke kun Soundblaster PCI 128 Compatible?
05. august 2001 - 19:07
#31
Ud fra bios info, kunne det godt være VIA CODEC Driveren du skal bruge.
05. august 2001 - 19:09
#32
Makse: På kassen jeg ahr købt står der abre Soundblaster 128 (Onboard) så står der ikke mere.. Hvad mener du med VIA CODEC?
05. august 2001 - 19:12
#33
05. august 2001 - 19:34
#34
Ja nu virker det du får pointene \"makse\"!!!
05. august 2001 - 20:10
#35
Takker for point. :)
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.