Avatar billede bongo Novice
02. januar 2012 - 04:51 Der er 2 kommentarer

Eksportere kontakter fra Surftown webmail til Win Live mail

Halløj eksperter

Jeg er lige begyndt at bruge Live mail.
Jeg har fået mine mailboxes ind, og alt lader til at fungere.
Men ingen af mine kontakter er fulgt med. Hvordan får jeg dem overført?
Jeg bruger Surftown webmail (squrrelmail) :( og der er ingen hjælp at hente hos deres support.

Tak!

De bedste hilsner

Christian
Avatar billede Torben4230 Nybegynder
03. januar 2012 - 22:13 #1
Login i din Surftown mail - klik på adresser - nederst på siden er der herefter en klap til export
Avatar billede bongo Novice
16. marts 2012 - 00:08 #2
Hej Torben

Sorry for den lange ventetid.
Lægger du et svar?
Tak

:)