Avatar billede micanni1956 Novice
03. januar 2012 - 20:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

vedr. vores hjemmeside

hej herinde så er den gal igen

vi driver en hjemmeside som vi har kørt igennem flere år nu, vi havde 2 ens fujitsu siemens stationære computere, som har gjort det fint.

vi har nu udskiftet disse med hver vores bærbare computer, jeg har købt en dell xps, og min kone faldt for en toshiba, dette skulle jo ikke give anledning til problemer.

det vi nu oplever er at jeg på dell computeren kan logge ind på vores hjemmeside som vanligt og redigere som vi nu har behov for,
men min kone kan på toshibaen ikke logge ind. hun kan godt komme ind på siden men står altid som ikke logget ind, og kan derfor ikke redigere på siden. dette var ikke et problem med de 2 stationære.

vi kører windows vista på begge bærbare, og vi har tjekket at alt under internet er sat flueben helt ens på dem begge.

ved ikke hvad der er galt, men håber i som sædvanlig kan hjælpe.

godt nytår til alle

hilsen michael
Avatar billede Torben4230 Nybegynder
03. januar 2012 - 21:53 #1
Se indstillinger for cookie
Avatar billede micanni1956 Novice
03. januar 2012 - 22:03 #2
hey torben4230

takfor dit indlæg, men jeg ved ikke hvordan jeg finder indstillinger for cookies, og langt mindre hvordan de skal sættes

hilsen michael
Avatar billede pstidsen Novice
03. januar 2012 - 22:06 #3
det er vel også samme browser i kører? IE9?
Avatar billede Torben4230 Nybegynder
03. januar 2012 - 22:07 #4
Avatar billede micanni1956 Novice
04. januar 2012 - 05:51 #5
hey pstidsen

ja vi kører begge ie9
Avatar billede micanni1956 Novice
04. januar 2012 - 18:47 #6
hey torben 4230

så virker det kan du sende mig et svar, så vi kan afregne.

tak for hjælpen til alle herinde

hilsen michael
Avatar billede Torben4230 Nybegynder
05. januar 2012 - 10:30 #7
Det var godt, du fik det til at virke.

Jeg går udfra du brugte:

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Block-or-allow-cookies
Avatar billede micanni1956 Novice
05. januar 2012 - 20:31 #8
hey torben4230

ja det virkede, og tusind tak for hjælpen, ja jeg brugte linket, og blev lidt klogere.

go vind torben

hilsen michael