Avatar billede micanni1956 Novice
04. januar 2012 - 18:58 Der er 1 løsning

squirrel mail

hey herinde

vi bruger et mail-program der hedder squirrel mail i forbindelse med en hjemmeside. vi havde før 2 stationære pc,er, som vi nu har udskiftet til 2 bærbare. nu kan vi ikke logge indpå vores mail, kun hvis vi bruger de stationære.
jeg mener at vide at squirrel mail ikke ligger på den enkelte pc,er, men jeg er ikke sikker.
hvergang vi forsøger at logge på squirrel mail på de 2 bærbare får vi at vide at det kan vi ikke, men på de stationære kører det som det skal.
alle 4 pc,er kører windows vista, og ie9.
nogen der har en løsning.

hilsen michael
Avatar billede micanni1956 Novice
06. marts 2016 - 16:49 #1
problemet er løst