Avatar billede changelevel Nybegynder
16. januar 2012 - 00:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

StorOpgave

er i gang med at lave en spil, men får mange nulpointExeption.

Nogle som har tid, der vil hjælpe?

Hvor mange point vil de have for at hjælpe?
Avatar billede arne_v Ekspert
16. januar 2012 - 01:07 #1
Post koden eller et link til koden i et spoergsmaal med point, saa er der nok nogn som vil kigge paa det.

30 eller 60 eller flere point er formentligt ikke saa vigtigt.
Avatar billede noltus Novice
16. januar 2012 - 08:55 #2
jeg kan hjælpe,det var mig der lavede microsoft flightsimulator x deluxe
Avatar billede changelevel Nybegynder
16. januar 2012 - 11:02 #3
Da jeg har mange klasser i elipes, er det svært post koden.
kan man ikke opload en fil? eller sende den?
Avatar billede odsgaard Praktikant
16. januar 2012 - 18:11 #4
Ud fra dine fejlmedelser burde du kunne se hvilke klasser der giver NullPointerException, så dem kan du tage udgangspunkt i at poste - eventuelt sammen med fejlbeskederne

/Brian
Avatar billede danco Nybegynder
16. januar 2012 - 19:36 #5
Du får jo en klasse og et linjenummer hvor din Exception sker.
Så kunne du jo passende starte med at gennemgå alle dine variable og tjekke at de er instancieret korrekt og ikke indeholde null værdier.
Avatar billede changelevel Nybegynder
26. januar 2012 - 02:29 #6
l