Avatar billede bartz Praktikant
20. januar 2012 - 21:31 Der er 3 kommentarer

Skærm går i sort

Hej drenge

Jeg har et problem med min skærm.

Jeg har en Acer 21 tommer P193W skærm. Den går nogen gang i sort når jeg starter windows op eller evt skifter programmer. Jeg slukker skærmen og starter den op og så kan jeg se alt igen. Nogen gange skal jeg slukke og tænde den 3 - 4 gange hvor jeg kan se alt i 2-3 sekunder og den så går i sort før den holder op med det.

Nogen der har stødt på det problem?
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2012 - 07:28 #1
Gør den det også hvis du venter med at tænde den til Windows er bootet helt op og klar?
Kunne tænkes der nogle gange er skærmindstillinger under opstart den bare ikke vil køre på.
Avatar billede bartz Praktikant
21. januar 2012 - 19:09 #2
Altså den gør det også på min bærbar hvis jeg tilslutter den til så det er noget med skærmen.
Avatar billede bartz Praktikant
24. august 2016 - 15:05 #3
Det går nok.