Avatar billede nozferatu Nybegynder
06. februar 2012 - 21:03 Der er 1 løsning

3 samsung skærme på et XFX 6870 kort

Hej alle,

Jeg har netop investeret i ovenstående. 3 helt nye og ens samsung skærme, 6870 kort. Jeg har nu kæmpet som en gal for at få den til at vise alle 3 skærme.

Jeg har set en del videoer på youtube, læst artikler men kommer ikke rigtig videre.

De to af skærmene er tilsluttet DVI, den sidste på miniport (som den åbenbart skal for at Eyefinity virker).

Et sted så jeg, at man skal starte med at duplikere skærmene inde i Catalyst kontrol panenlet. Men når jeg prøver at duplikere den tredie skærm beder den mig deaktivere en af de to aktive. Hver især virker de alle fint, jeg kan bare ikke få dem til at køre samtidig.

Jeg har en mistanke om det måske kan være i adapteren, den skal vist være "aktiv" læste jeg et sted. Jeg har købt en Hama minidipsplay port-to dhmi adpater", men om den er aktiv??

Og ja, jeg har optarede drivere, windows o.s.v.

Håber der er nogen der er lidt skarpe på det med 3 skærme.

Noz
Avatar billede nozferatu Nybegynder
07. juni 2012 - 11:11 #1
Lukker